بازديد آواي بوم از مدرسه طبيعت چارباغ

در دیدار اعضای آوای بوم و مدرسه طبیعت چهارباغ مسائل مشترک قابل همکاری مطرح شده و در زمینه ی ها مختلف زیست محیطی اصفهان صحبت شد.

مدرسه طبیعت “چارباغ” اصفهان با همکاری جمعی از تسهیلگران، کوشندگان محیط زیست و فعالان حوزه ی کودک، دانش آموخته ی رشته های محیط زیست، روانشناسی کودک، کشاورزی، مشاوره و مدیریت کار خود را به صورت رسمی در پاییز 1395 آغاز نمود. علاوه بر نیروی انسانی توانمند و با سابقه، این مدرسه با بهره گیری از فضایی طبیعی به مساحت 18 هزار متر پذیرای تجربه های ناب کودکان سه تا دوازده سال اصفهان در طبیعت می باشد.

فضای فیزیکی مدرسه مشتمل بر قسمت های بکر و جنگلی، فضای کشت و کار، بازی های طنابی، بازی های تعادلی، ماسه بازی، پخت و پز با آتش، ارتباط با حیوانات، قصه گویی و دورهم نشینی مهیا بوده و تلاش داریم در روزهای آینده، دیگر بخش های مدرسه طبیعت را با نظر و همراهی کودکان آماده سازی نماییم. کلیه ابزار مورد نیاز جهت کسب تجربه های بی سابقه در طبیعت و لذت بردن از بازی سرخوشانه در فضاهای آزاد -که در نهایت منجر به افزایش چندجانبه توانمندی های کودکان میگردد- در اختیار آنها قرار گرفته و کودکان با نظارت تسهیلگران آموزش دیده جهت فراهم آوردن بهترین تجربه ی ممکن برای آنها، امکان پیشبرد پروژه های خود انگیخته را خواهند داشت.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *